Implementare
Serviciile de IMPLEMENTARE sunt un proces important care trebuie sa atinga urmatoarele etape:
Instalare, configurare, testare
Aceasta etapa presupune transportul echipamentelor, instalarea, configurarea si testarea acestora fara a fi introduse in productie pentru depistarea eventualelor probleme care pot aparea si remedierea acestora.
Dupa testarea si acceptarea functionalitatii sistemului se trece la punerea in productie, etapa in care clientul valideaza buna functionare a sistemului si se trece la instruirea personalului IT.
Aceasta etapa este foarte importanta si se bazeaza pe informatiile acumulate in etapele anterioare. La partea de implementare se va respecta cu strictete planul de implementare agreat de comun acord la etapa anterioara si se vor corecta toate defectiunile care pot aparea in timpul procesului.
Operare
Procesul de migrare catre noua solutie se va face treptat tinandu-se cont de restrictiile impuse tocmai pentru a reduce timpul de nefunctionare a retelei si implicit pentru nu afecta actvitatea curenta a companiei dumneavoastra.
In aceasta etapa este importanta comunicarea continua cu angajatii companiei pentru a asigura functionarea tuturor serviciilor si aplicatiilor folosite de acestia pentru desfasurarea normala a activitatii.
Optimizare
In aceasta etapa in care noua solutie este implementata si functioneaza se poate trece la optimizarea diferitelor procese pentru cresterea productivitatii angajatilor. Aceste optimizari au rolul de a adapta si mai mult reteaua la necesitatile companiei dumneavoastra, oferindu-va astfel avantaj competitiv.
Orice solutie implementata are nevoie de monitorizare si mentenanta permanenta pentru a identifica proactiv defectiunile ce pot aparea.
Interventia echipei DIGITAL MOMENTS inseamna suport tehnic on-site si off-site, inlocuirea echipamentelor care se defecteaza, updatarea sistemelor de operare, remedierea tuturor problemelor care apar conform cu contractul de suport agreat de comun acord.