Suport tehnic si service IT
Digital Moments are experienta la nivel global de peste 7 ani in oferirea de suport tehnic si service IT: servicii de consultanta si tehnologie pentru sustinerea sistemelor existente software si hardware ale clientilor.
Specialistii Digital Moments au toata expertiza necesara pentru a oferi suport performant si in timp real clientilor sai. In prezent, Digital Moments realizeaza servicii suport tehnic pentru clienti din industrii variate: retail, manufacturers, distributie, servicii etc.
Beneficiile clientilor Digital Moments pentru serviciile de suport tehnic si service IT:
- Suport IT pentru intreaga infrastructura ISP
- Cost of ownership redus
- Obtinerea de ROI maxim in IT
- Asigurarea unei operari eficiente a sistemelor si serviciilor IT
- Minimizarea de downtime al sistemelor
- Inlaturarea erorilor critice
- Reducerea riscurilor asociate erorilor de sistem
- Imbunatatirea performantelor sistemului
- Solutii de debugging si testare
Tipuri de suport tehnic oferite de Digital Moments:
Oferim clientilor nostri servicii conexe achizitiei de infrastructura IT.
- Instalare si configurare ( sistem de operare, pachet Office, software de securitate)
- Upgrade si migrate de sistem de operare
- Instalare si configurare server
- Instalare si configurare retele
- Instalare si mentenanta imprimante
Virtualizare
Digital Moments sustine si incurajeaza inovatia in tehnologie si in solutiile de virtualizare care permit companiilor sa isi maximizeze resursele IT in directia flexibilitatii, dinamismului si eficientei.
Echipa Digital Moments are expertiza necesara pentru a propune si a implementa solutii complete de virtualizare.
- Solutii de virtualizare server
- Solutii pentru virtualizare desktop (VDI)
- Virtualizarea de aplicatii
- Protectie si backup al mediilor virtuale
- Solutii de backup
- Management, monitorizare si raportare
Garantie extinsa de pana la 3 ani
Posibilitatea extinderii garantiei pentru diverse game de produse de la perioada de garantie standard pana la 3 ani. Poti achizitiona garantia si retroactiv, cu pana la 3 luni inainte de a expira garantia produsului achizitionat.
Audit de securitate
Auditul se realizeaza prin discutii cu personalul companiei dumneavoastra, prin evaluarea si controlul politicilor si documentatiei existente, prin efectuarea unei analize de vulnerabilitate a statiilor de lucru si a retelei, precum si evaluari ale serviciilor la nivel de retea si a fisierelor de configurare a retelei. Astfel, veti determina vulnerabilitatile sistemului dumneavoastra informatic. Practic, auditul se concretizeaza intr-un document care ofera o evaluare obiectiva a sistemului informatic din punct de vedere al securitatii, ceea ce permite implementarea masurilor necesare securizarii datelor.